Het gaat er niet om waar je werkt,
maar hoe je werkt
Projecten beter leren coördineren &
problemen anders leren aanpakken
Digital Training
In Company
Team building
Op het werk moet je veel beslissingen nemen. Zóveel dat het onmogelijk is om altijd de juiste keuze te maken. Maar bij belangrijke beslissingen met grote impact wil je fouten vermijden. Want de gevolgen zijn vaak pijnlijk en vervelend en vallen niet zonder slag of stoot op te lossen. Om je dit soort situaties te besparen, bieden we je in deze training verschillende strategieën en technieken aan die de kans op een goede keuze aanzienlijk verhogen. Hiermee versterk je de kwaliteit van je werk en je professionele efficiëntie.
Je bent je bewust van de impact van het besluitvormingsproces op de kwaliteit van je coördinatie en probleemoplossend vermogen. Je bent in staat een besluitvormingsproces af te stemmen op en toe te passen in je werkcontext. Dankzij de Value Chain van communicatie en coördinatie lopen je klantenrelaties vlot en win je tijd en doeltreffendheid.