Het gaat er niet om waar je werkt,
maar hoe je werkt
Hoe Outlook en Office365 optimaal gebruiken
In Company
Public Training
Team building
Nieuwe technologieën zijn niet meer uit je leven weg te denken. Je werkdagen worden beheerst door tools als Outlook, Sharepoint, OneNote, Zoom en Teams, door sociale media zoals Instagram, Facebook, LinkedIn en Twitter, en door allerlei apps à la Mailchimp, Hootsuite, Hubspot en WhatsApp. Ze zouden een hulp moeten zijn, maar soms lijkt je werkleven een stuk complexer dan vroeger.
Het slechte nieuws? Ligt niet aan de technologie… Het goede nieuws? Door een goed inzicht te verwerven in het waarom, hoe en wanneer inzetten van een tool, laat je de technologie voor jou werken en boek je moeiteloos een beduidende tijds- en efficiëntiewinst.
Je wordt je bewust van de voordelen en valkuilen van je huidige werkwijze. Dankzij de DLA©-methode heb je een systeem waarmee je in alle omstandigheden de juiste prioriteiten stelt en je taken afgewerkt krijgt. Door praktijkoefening optimaliseer je je gebruik van Outlook en je andere tools.